12 Juli

morsning korsning
Nu sitter man här och svettas. I går var det ju 35 "härliga" plusgrader i skuggan. Höll ju på att rinna iväg. Idag har vi haft fullt upp. Var inne i förmiddags och tog kort på AW foto till tidningen så vi hoppas det inte tar aaaallt för lång tid innan det dyker upp. Det var ju inga problem med att få till ett naturligt smajl i alla fall så som fotografen hoppade och skuttade för att få Vides uppmärksamhet (funkade ju sådär) Bilden blev faktiskt ganska bra. Vi lyckades se någorlunda normala ut allihop höhö. Efter det lämnade jag en grinig Vide med sin pappa och fick håret klippt. Vi möttes upp efter det och tydligen hade Vide varit som ett litet ljus hela promenaden. Vi hoppade in på Amalias fröjd för att utfodra lille herrn och fick visa upp Vide för en hes moster. Efter det var det storhandling som stod på schemat. Vide höll sig lugn och fin i bärselen hela tiden (stensomnade) men ute på parkeringen var det mer action när en käring backade in i en husbil. Vad skulle jag in där och göra ojade hon sig och det kan man ju undra...
Vi sprang in en sväng på dressman så kråkan fick köpt en ny skjorta till bröllopen (som kommer matcha min klänning perfekt, mycket viktigt...) Efter det begav vi oss hemmåt och sen hände det väl inte så mycket mer. Vide lurade oss att han hade somnat i sängen så vi satte oss ute för att fika och planera dopet men tji fick vi för då satte sirenen igång. Placerade lilleman i babyskyddet i brist på babysitter så han också fick vara med och dricka kaffe och spåna på gästlistan. Tog några jättesöta bilder på honom. Nu har han däremot somnat i sin säng så nu passar jag och Håkan på att nörda oss redigt framför varsin dator. Härligt.
Hepp jag ska väl slänga in dom där bilderna så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0