19 Juli

Morrn morrn!
Tänkte att det var dags att tugga fram lite text.
Vide ligger och slumrar på soffan, Håkan grejar i köket och jag sitter här och "gör nytta". Jag har faktiskt röjt runt och städat lite smått nu på morgonen men nu kände jag att det var dags för en paus. i går var svärisarna och Hanna här och grillade och gullade med Vide. Dom har varit borta med husvagnen i nästan två veckor så dom var lite Videsjuka höhö. Fick massa fina presenter bl annat en sån där grej som man hänger över vagnen så det lilla livet har något att roa sig med när vi är ute och åker, det är nämligen inte jääättekul att åka vagn allt för långa stunder för det blir tråååkigt hehe.
Vide har i alla fall haft två jättebra dagar nu. Har haft skrikiga dagar hur länge som hellst och vi trodde det var kolik men det verkar som om det bara var jag som inte hade tillräckligt med mat till honom så nu ger vi lite ersättnig efter varje ammning och det har blivit jättebra. Sist vi var hos bm hade han ju inte gått upp så mycket som han skulle men det måste han gjort nu för han har fått hur mycket mat som helst. Ska till bvc i morn så får vi se.
Hepp jag får väl fortsätta röja lite här.
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja <3

Näe precis, och man prioriterar annat före bloggen :) Men ett inlägg då och då. Är ju ändå roligt att blogga :)



Ja men visst, tiden bara springer iväg! Inte länge till dom är bebisar.

Kram

2010-07-19 @ 11:36:52
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Louise

Tog ditt råd och köpte den och jag fastnade! :)

2010-07-19 @ 23:20:40
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0