20 Juli

Morrn morrn!
Här sitter jag pigg och utvilad efter nio timmars sömn. Vi är väldigt nöjda med att Vide sover på nätterna och håller låda på dagarna. Hela dagen i går gick jättebra och inte minsta magknip. Känns så skönt! Nu har mina sår på bröstvårtorna försvunnit också så nu kan jag amma utan sån där jobbig ammningsnapp också, känns som om han får i sig mer nu. Behövde inte ge honom ersättning efter morgonmaten. Får se hur det går i dag.
Just nu ligger lillplutten i insatsen och leker med sin nya leksak han fick av farmor och farfar som ser ut så här



Söt va?
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: sändy

fan va skönt att vides magknip e bättre:)



jo men du hade ju en helvetesgraviditet, jag levde ju lyx i 9mån typ höhö. så inte mer än rättvist att födandet kändes;). såå skönt att det är över iaf:D

2010-07-20 @ 11:59:03
URL: http://darkling.blogg.se/
Postat av: Bella

Übersöt :D

2010-07-20 @ 12:19:51
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0