25 Juli

Morsning korsning.
Nu håller vi på och packar för fullt här. Vi drar nämligen till dalarna i morn, kläppen närmare bestämt. Håkan och hans familj har varit där massa när han var yngre men jag har aldrig varit där förut så det ska bli jättemysigt. Hoppas allt går bra med Vide också, känns ändå gött att hitta på någonting i stället för att bara vara hhemma och uggla. Vädret kommer väl antagligen inte att bli det bästa men då kan man ju sitta i stugan och mysa, spela spel mm. Kanske kanske har jag tillgång till internet och i såna fall kommer jag försöka uppdatera lite. Vi kommer hem på fredag igen för på lördag är det ju bröllop wiiiee.
I helgen har det inte hänt så mycket annars. I fredags åkte vi till Överby och shoppade. Hanna var med också. Vide sov mes hela tiden så det gick ju väldigt bra hehe.

Jag fyndade ett linne och en top/klänning som bara kostade 49,50. KAP!

Vide fick också massa kläder...


...och en babysitter


Nu ska vi pysa iväg till svärisarna och käka våfflor!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh den där svarta toppen skulle jag vilja ha! :)Han är ju bara för söt!!! :)

2010-07-25 @ 21:29:47
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0