15 Juni

Morrn morrn...eller nja god förmiddag kanske det heter. Här sitter jag och klämmer i vanlig ordning. Vide har varit lite kinkig sedan 05 i morse och inte sovit långa stunder förren han vaknat igen, men nu sover han så sött på pappas arm. Jag la mig tidigt så jag har faktiskt fått en del sömn. Härligt!
Fint väder har vi i dag också. Sola lite kanske? Eller vågar man shocka grannarna med hängbröst och påsmage höhö nädå så illa är det faktiskt inte, har man gått med så stor mage i nio månader känner man sig fruktansvärt smal och läcker nu faktiskt haha.
Mor min kommer väl hit om en stund också. Mat skulle hon ha med sig också, härligt att bli lite bortskämd. Hepp nu ska jag mysa lite med mina killar.
Smell you later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0