5 Juni

Tjipp!
Här sitter jag och väntar på syrran och att nagellacket ska torka...
Jag och kråkan tänker va lite wild and crazy och åka på fest i kväll. Känns inte som om killen vill ploppa ut i dag så det kommer säkert gå fint. Om inte annat så är det bara tre minuter till KSS eller hur var det Diana? Höhö.
I dag har inte hänt så mycket. Sovit dåligt i natt och vaknade redan 05.30 och kunde inte somna om. Men roligt hade jag ändå eftersom Håkan pratar i sömnen hela tiden (vem fan behöver tv!) Han vände sig om och ropade "nej nej nej inte den" och tittade på mig. Jag höll på att skratta ihjäl mej och frågade vad fan han drömde. Tydligen höll jag på att göra rent micron med "fel" trasa. Moahaha en annan drömmer ju sjuka overkliga saker som man inte ens vågar prata om inga normala grejer direkt. Fast å andra sidan, att jag skulle ställa mig och göra rent micron annat än under dödshot är ju inte så troligt...

Hepp nu kan jag inte sitta här och mögla. Slänger upp en magbild snart också för i dag går jag in i vecka 40!

Kommentarer
Postat av: Rayantanja

Enjoy your website very much. Good job!

2011-05-12 @ 15:04:27
URL: http://rayantanja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0