12 Mars

Morrn morrn!
Solen skiner och jag känner mej hyffsat pigg i kålroten i dag. har fått en aning mer sömn i natt så det känns bra. Men sjuka drömmar har jag en del av. Brukar drömma flera olika drömmar per natt eftersom jag vaknar så många gånger. I natt drömde jag bl annat att de tog ut bebisen ur magen för att väga den(?) Den var en riktig 5 kilos klump så jag trodde den var "färdigbakad" men den skulle dom sätta tillbaka igen. Det var en pojke förresten undrar vad det betyder...Sedan drömde jag även att mina tänder var lösa och så fort jag bet i någonting så tappade jag tänder. Läbbigt.
Nog pratat om mina rubbade drömmar, i dag är det fredag och kanske att en jobbarkompis kommer hit på en fika i eftermiddag. trevligt trevligt. I kväll drar nog Håkan och Stig igång med tapetseringen i tv-rummet. Först måste de flytta lite möbler och göra en del förarbete men det ska bli så gött att börja bli ordentligt klart med nåt rum.
Hepp nu ska jag ta tag i mej själv. Hoppa ur morgonrocken och i lite kläder är väl första steget.

Kommentarer
Postat av: Louise

Oooo nej! Han kan man glo på tills ögonen trillar ur!

2010-03-12 @ 13:03:03
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: August

Det är sjukt vilka drömmar man kan ha ibland!

2010-03-12 @ 19:23:11
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till :)

2010-03-12 @ 21:31:47
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0