25 Mars

Yo!
har lyckat kravla mej upp i dag med. Har blivit så fruktansvärt trött igen. Nästan som i början av graviditeten. Känner mej som ett vandrande lik. Eller så beror det på att mamma har åkt hem igen och inte är här och sätter fart på mej. Man blir ju gött bortskämd när hon är här i alla fall nu får jag snällt vagga runt och fixa iordning min egna frukost igen.
Härligt väder har vi i dag i alla fall. VÅR!

snart är all jävla snö borta

Man kan äntligen se altanen på baksidan



Får se vad jag hittar på i dag. Blir väl lite småplock med tvätt och disk mm. I kväll ska jag i alla fall grädda en hel hög med våfflor!

Kommentarer
Postat av: sändy

tröttheten måste vara nåt som går, ;). Jag är heelt jävla dö, å vila blir man inte piggare av bara rastlösare. Har ökat järnet nu får se om det har effekt:).

Nu har du inte så långt kvar ju!:D det går fort! Har du börjat på dom "roliga" föräldrakurserna än förresten?

2010-03-25 @ 13:30:23
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0