30 Mars

Känner att jag vill förklara min frånvaro här. Sedan i söndags har min foglossning blivit värre (hur fan är det möjligt) jag har nu även ont på insidan av låret/ljumsken också och det gör att minsta rörelse känns som tusen nålar. En smärta som jag inte önskar min värsta fiende. I går var jag tvungen att ligg i sängen hela dagen eftersom det gjorde för ont att ta sig upp. I natt har jag väl sovit 1,5 timme mellan 06-07.30. Känner mej som en överkörd banan i huvudet. Som grädde på moset har jag blivit sjukt grinig också och känner bara för att ligga och lipa mest hela tiden. Jag vill bara att det här ska vara översnart! Jag har lyckats uthärda det så länge nu men jag klarar inte av mer smärta. Som ni förstår är jag inte i skick att sitta vid en dator och blogga om meningslös skit för tillfället. Inget annat heller för den delen. Återkommer när jag ser ljusare på livet antar jag.
Kram på er alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy det låter vidrigt! Hör av dig om du behöver hjälp med något! Orkar du med en fika eller vill du bara vara ifred?

2010-03-30 @ 11:42:37
Postat av: sändy

fy fan vad jobbigt det låter :´(, men snaaaaart flyger ungen ut! inte långt kvar nu:) å mer bra metalheads behövs i världen!

kraaam

2010-03-30 @ 13:15:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Diana

Stackars lilla kristininen!! :( hoppas det blir bättre snart...massa puss

2010-03-30 @ 18:09:04
Postat av: Bella

Stackars stackars dig!

Jag tänker på dig!

Kram!

2010-03-31 @ 20:51:05
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi får ta sången en annan dag;) hoppas du mår bättre snart! Du vet jag älskar er alla!!! Pussar i massor

2010-04-02 @ 14:17:17
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0