13 Maj

Tjena tjena!
Här sitter jag och ugglar. Gött med röd dag så man får ha kråkan hemma. myspys. Sov som en jävla kratta i natt och har varit vaken sen 05.30 *död* låg och stirrade i taket och väntade på att klockan skulle bli mer så då gick jag upp och dukade upp en brakfrukost till mej och älskling. Nybakt bröd...alltså halvbakat som man gräddar färdigt i ugnen, kaffe, blåbärsfil, crunchy (hur fan det nu stavas) juice mm. smarrigt. Blev proppmätt och sen var jag slut som artist så Håkan fick ta disken medans jag gick och la mej igen. Sedan kom Stig och dom håller nu på och tapetserar inne i sovrummet så att det blir jämnt och fint så nu tar det sig.
Själv har jag pallrat mig upp igen och håller på och tvättar bebiskläder mm. BB-väskan håller jag också på och packar så smått så slipper Håkan få magsår. Det är seriöst han som velat ha väskan packad ett tag nu. stressad till tusen haha.
Nu verkar det som om tvätten är färdig. Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kommer nog ha väskan packad lååångt i förväg. Är redan otålig :-)



Svar: Vilka härliga namn! Här blir det antingen en Linnea eller en Connor :-)

2010-05-13 @ 17:14:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: mrsjohansson

haha den packade jag när vattnet gått..;P

2010-05-13 @ 17:14:46
Postat av: august

Åh snart är det bebisdags!!!!

2010-05-13 @ 17:21:04
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: cammie

Ja. min "rädsla" är typ om vattnet skulle gå när man är på ICA eller nåt.. hahahaha =)

2010-05-13 @ 19:55:48
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0