30 Maj

Tjo!
Glad mors dag! Själv räknas jag ju inte som mamma än tydligen så inga paket eller trisslotter te mek i dag. Inte ens en halv... höhö
Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven...
Har i alla fall shoppat ett par skor i dag som jag spanat på länge länge men som varit slutsålda och nu återuppståt. Yey! Fri frakt var det också så det var ju ett jävla kap eller hur. Jag lovade mej själv att om jag orkade städa båda toaletterna idag utan att dö så skulle jag få köpa dom. Så efter blod, svett, tårar och pajjad rygg så kände jag att jag gjort mej förtjänt av dom.

I dag har det inte hänt så himla mycket. Vi har mest tagit det lugnt också har svärisarna varit här och fikat med princesstårta och bullar. Himlans gött. Grejer till lillkillen fick vi också. Kan slänga upp bilder på det i morrn.

Nu kan ni få en bild på hur fint det blommar utanför vårat köksfönster


också vill jag tacka för de fina kommentarerna i inlägget nedan. Ni är för söta!
Nu ska jag slänga mej på sängen en stund för min rygg har fått nog.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du jag vill ha bild på kökstapeten!

2010-05-31 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0