10 November

Så där ja i dag tittade minsann första lilla risgrynet upp så nu får man akta sig för att stoppa in fingrarna i det där söta lilla gapet höhö.
Vide är mycket piggare i dag också och har sovit hela natten som vanligt så det känns skönt.
Vi har hunnit med öppna förskolan i dag och det var fullt med barn som vanligt. Mysigt. Gött fika var det med.
Gick faktiskt bättre än jag trodde att köra vagnen i snön men på de ställena där det inte var plogat gick det ju såklart lite trögt. Jag är verkligen helnöjd med denna vagnen!
Hoppade in på jobbet på vägen hem, eftersom Vide somnat, och hämtade min kakform så nu kan jag baka kladdkaka igen. Hurra!
Resten av dagen får vi se vad som händer. Blir nog mys inne som vanligt.

Snö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0