19 November

Godmorgon godmorgon.
Shit vad seg jag är. Jag har inte sovit så bra i natt. Vide har ju sussat hela natten lång som vanligt och sov ända till nio så jag kan ju inte skylla på honom...
Vaknade vid 02.30 och kunde inte somna om. Gick upp och drack ett glas mjölk och sprang sedan tillbaka till sängen för jag kom på att det var mörkt och läskigt. Hoppade i sängen och vände mig om mot Håkan också ligger han och stirrar på mig med en läskig jagärintevakenmenögonenäröppnaändå psyco blick.

-Men titta inte på mig så!
-VA SA DU!
-Tyyyyyst
-Va?
-Men sluta titta på mig då!
-mummel mummel

Håkan fortsätter snarka och jag ligger ytterst klarvaken och stirrar upp i taket resten av natten typ.
Ja jävlar...

Morgon mys med mormor i morse (vem ser egentligen mest yrvaken ut?)


Kommentarer
Postat av: Diana

haha ååå vilken go bild :D

2010-11-19 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0