27 November

Tjo!
Här är det sega dagen. Både Vide och Håkan sover just nu så jag sitter här och är lite rastlös. Rastlös men ändå för slö för att ta tag i någonting. Vi har precis sett Inception och den var så fruktansvärt bra. En film helt i min smak kan man säga. Stör mig på slutet bara stannar den eller stannar den inte? Gaahahh! Se den för bövelen!

I går var vi och snusade lite på lilla Leo också. Vilken liten guldklim. Vide blev stor som en elefant bredvid honom hehe. Tänk vad fort man glömmer hur små dom egentligen är när dom föds. Knäppt.
Hepp nu ska jag slösurfa lite!

Åh nej! Mamma tycker att jag är stor som en elefant!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vi skaffade ju nytt system i våras så tiderna skulle bli jämnt fördelat, men det blir det ju inte har vi märkt! Men min kollega ringde till deras chef så hon ska väl prata med rekryteringen om vad dom håller på med!

2010-11-27 @ 15:35:07
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0