8 November

Yo!
Fan vilken nackspärr jag har! Förr hade jag aldrig det men nu har jag haft det typ fyra gånger under loppet av några månader bara. Man börjar väl bli gammal och stel helt enkelt.
Just nu pausar jag lite i röjandet av katastrofus giganticus. Jävla soptipp man bor i men snart är det skinande rent (i alla fall på ytan...)
I eftermiddag ska vi till BVC och jag har såklart bokat sämsta möjliga tiden kl 16.00 passar inte riktigt in i våran rytm men det visste jag ju inte för en månad sedan när jag valde den. Sprutor ska han få också lille plutt. Hoppas det går lika bra som förra gången och att han slipper feber och bröte. 


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas det går bra med sprutorna idag!

2010-11-08 @ 13:31:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Louise

Vilka långa ögonfransar han har! Blir farligt för brudarna i framtiden! :)

2010-11-08 @ 13:56:55
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan vara så att du lyfter och släpar på en liten kille som orsakar nackspärren man lyfter ju inte ergonomiskt precis ;)

2010-11-08 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0