10 Oktober

Godmorgon...
Jesus vad trött jag är och då drack jag bara ett minimalt glas rödvin och lite bål i går kväll. Rödvin är farlig skit.
Himla skoj hade vi i alla fall. Vide blev otrötslig vid några tilfällen men det är inte så konstigt övertrött som han var och fullt med folk som ville hälsa. Men mestadels var han glad och skålade med oss andra höhö.
I dag ska jag ta tag i våran soptipp vi kallar hus. Jag ska tvätta, damma, bädda, dammsuga, vika tvätt, rensa garderober, skura golv, putsa fönster, torka lister, putsa silver, piska mattor, damma kristallkronorna, rensa i källaren...nä just det ja det har jag ju ingen. Ni hajar läget.

Lägger upp lite festbilder senare så länge får ni en bild på hur jag såg ut.


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: syrran

wohoo snygging! =)

2010-10-10 @ 15:29:46
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Diana

Å du är så snygg!! :P

2010-10-11 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0