17 Oktober

Oj blev inte så mycket bloggat i går för vi gick iväg till svärisarna för att leta maskeradkläder till Halloween. Marianne är en sån som sparar på allt och tur är väl det för hennes vind är som en skattkammare. Fick låna en perfekt klänning men jag förstår inte hur hon vågar låna ut den. Jag kommer inte våga vara full och odräglig i den om man säger så höhö.
Sedan åt vi pizza och såg på teve hela kvällen lång. Gött.
I eftermiddag ska jag på kryddparty. Har aldrig varit på det förut så det ska bli najs.
För övrigt tror jag det kommer bli en jävligt bra söndag för på svt play ligger serien om Bert ute. Jag dör lite.

Men Lill-Erik är bäst. Bästa klippet från Bert den siste oskulden.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar Bert, så bra!

2010-10-17 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0