2 Oktober

Morsning korsning.
Nu har jag vaknat till liv. Shit vad kul det var i går men idag har det inte varit riktigt lika roligt om man säger så. Vaknade med två tuppar i halsen. Kände redan i går att jag kanske höll på att bli sjuk. Har drömt hela dagen om varm mjölk med honung och höll på att svimma av efter att Håkan kommit hem och jag gick upp och rotade i kylskåpet för då står det en honungsburk där som marianne skickat med. Gjorde mig en stor kopp och det var himelriket för min onda hals.
Håkan har hjälpt sin syster flytta i dag så jag har minsan inte kunnat dra täcket över huvudet och dö lite som jag allra helst hade velat. Man kan ju tro att jag använde mitt egna huvud som klot i går. Mitt lag kom för övrigt sorgligt sist och jag tar åt mig all ära för den bravaden. Har aldrig spelat så dåligt i hela mitt liv. Det gick visst inte bättre med lite vin innanför västen...

Slänger upp lite bilder senare. Så här såg jag ut (när vi blev utslängda) i alla fall.


Kommentarer
Postat av: cammie

snygging =)

2010-10-02 @ 19:29:09
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Hot mama! :) Helvete människa har du så långa ögonfransar? I så fall är det jävligt fuskigt!

2010-10-02 @ 21:25:15
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har försökt sätta på lösögonfransar, men det gick inte så bra.... Tycker det är skitsnyggt! Tack så mycket! :D

2010-10-02 @ 22:06:25
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0