24 Oktober

Morrn!
Äggmackor på gång här. Satan vad hungrig jag är. Lilla vickevide har somnat om igen och Håkan bråkan går det ju inte få liv i så här dags så jag sitter som vanligt klistrad vid min dator.
I går åkte vi ut till Järpås och käkade med Malin, Jonny och Hugo. Tacosallad blev det för min del. Efter det fixade syrran och jag oss för att åka till Rackeby en sväng och hälsa på gamla polare. Mögel hade bygdegårdsfest för att fira sina 25 år och det ville man ju inte missa. Var nog länge sen jag hade så kul! Malin körde och jag gick så vi höll oss till äpplesaft och jordnötsringar. Jag var så redig och hade laddat batteriet på kameran men när jag kom fram till järpås hade jag ju såklart glömt minneskortet. Fanhelvetesjävlaskit. Så jag får väl vänta tills bilderna kommer upp på Malins blogg så snor jag dom därifrån helt enkelt. Väldigt lyckad kväll var det i vilket fall.
Näpp äggmackor var det ja...

Lilla älskling hur många hakor kan man ha? <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

sv; Hihi, ja, jag tyckte allt det va lite gulligt. ;)



Va jobbigt det är när man glömmer kameran, eller i ditt fall minneskortet då!

Söt han är lillplutten med sina hakor ;)



Kram

2010-10-24 @ 14:00:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, tack så mycket :) Jag gillar det också ;)

2010-10-24 @ 14:07:34
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: miss P E

Naw, så söt! Bättre med några för mycket än ingen alls ;)

2010-10-24 @ 16:21:44
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0