6 Oktober

Fasen vad det blåser ute i dag. Höll på att blåsa bort på väg hem från öppna förskolan. Vide var minsan vaken hela tiden den lilla lurifaxen men efter lite protester somnade han i vagnen hem och ligger där fortfarande och sussar sött. I natt var första natten på ett tag som han sov rätt igenom hela natten utan att vakna till och gnälla. Alltså slapp jag springa upp och daska honom i rumpan. Alltså vaknade jag pigg som en mört trots att jag gick och lade mig sent. Alltså har penecillinet hjälpt. Alltså är hela familjen glada som laxar. Alltså...nä.
Jahopp får se vad vi gör resten av dagen då. Jag har pillat lite med Vides "Mina första år bok" men borde egentligen pilla med annat typ disk, tvätt, dammsugning mm mm mm osv osv osv etc etc etc.
Bröööl.

Ska man ta tag i det här kanske?
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jo jag tappar massor av hår. Mitt långa, mörkbruna hår ligger överallt :( Usch! De är inte roligt.

2010-10-06 @ 14:00:28
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0