I stort behov av hjälp

Jomenvisst har ju vetat i ungefär ett halvår att man ska på stor halloween fest och har alltså kunnat planera i god tid vad man ska klä ut sig till. Nu har all god tid börjat rinna ut och givetvis har jag inte en susning om vad jag ska vara. Hjälp mig för fan!

Förra året såg jag ut så här. Tanken var väl vampyr men det blev väl snarare lite moulin rouge över det hela...gravid och nykter för övrigt.

Året innan det var jag riktigt nöjd för jag hade kommmit på en specifik figur att klä ut mig till. Poison Ivy närmare bestämt.

2007 gjorde jag en klänning av en sopsäck, målade ögonbrynen röda och hade varningstejp lindat runt midjan...vad jag var? Ingen aning. Spejsat var nog temat jag inspirerades av... 

2006 var jag ännu sämre och det har jag inte ens någon bild på. Hade typ jeans och linne och målade lite blod som rann ur ena ögat (fantasifullt värre)

Som ni förstår är jag i stort behov av hjälp. Alla går in för det som fan och jag vill inte vara sämst i år igen. Jag hade tänkt mig att kanske vara Lady Gaga men vad har man på sig då? Jag vill ju inte linda in mig i kött direkt...


Kommentarer
Postat av: bambino

häftiga outfits.. om jag kommer på något så ska ja tipsa dig..=)



jag har inte följt din blogg så länge sä har inte läst om att vide får penicilin. har han varit sjuk?



de allra flesta mammorna är mellan 25-30 så det är en bra grupp, rätt stor också 13st mammor.

2010-10-08 @ 19:33:47
URL: http://bambino.bloggplatsen.se/
Postat av: Bella

Ajajaj, detta eviga krångel med halloween, förra året var jag mafioso, det var störtkul!'Jag och min älskling funderar på att vara tomtemor och tomtefar med en lite twist, vi får väl se hur det går med det :D

Men ja, tips har jag fan inga, inte nu iaf!

2010-10-08 @ 19:34:19
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Malin

http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx?MenuId=73,163&menu=Maskerad,K%C3%A4nda%20personer&PageId=2&id=203726&produkt=Marilyn%20de%20luxe

2010-10-08 @ 21:37:22
Postat av: Malin

här kommer en liten länk med till lite sminkningar eller ja det skulle komma mer längre fram!

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/2010/10/07/angaende-halloween-varning-for-kansliga/

2010-10-09 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0