Ordning och reda pengar på...

Så där nu sitter jag och slappar lite i soffan. Är så jävla nöjd med mig själv just nu. Har rensat ur båda garderoberna och nu håller jag på och organiserar allt. Har bytt ut klädhängare så jag har samma sort (ser genast lite mer städat ut då) har även slagit in kartonger i papper för att ha strumpbyxor i osv.
Så här ser ena garderoben ut. Jag har ju inga före bilder men det såg väl i princip ut som bilderna nedan fast inne i garderoben i stället. Katastrof med andra ord.


Blir mycket bättre ordning när jag har de här lådorna. Förut låg ju allt i en enda hög och man hittade ingenting.
I den röda lådan har jag skärp och lite annat småbös och i den gröna har jag strumpbyxor.


Man kan ju också köpa snygga lådor men har man en sambo som badar i kartonger på jobbet så räcker det att man flaxar lite med ögonfransarna så får man så många man vill ha. Ganska roligt pyssel för såna som mig som älskar att slå in paket.
(Och nej rött och orange skär sig inte alls...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0