Snabba ryck

Vill bara berätta om en lite rolig sak som hände i går på sjukhuset. Vi var tvugna att flytta oss mellan två avdelningar och blev följda av en sköterska. Ni som känner mig vet ju att jag går väldigt fort. Jag har så att säga en naturligt snabb gångstil och Håkan klagar alltid på att jag springer tio meter framför honom. Vi blev ju som sagt följda av en sköterska och även fast jag inte vet vart jag ska går jag några meter före hela tiden. Vi skulle genom ett par dörrar och jag hade Vide i famnen men lyckades ändå trycka till dörröppnaren med armbågen när jag svichade förbi. Fick då höra ett imponerat rop från sjuksköterskan som undrade om jag jobbade i byggnaden. Som dom brukar säga går man väldigt fort så är det ingen som hinner märka att man är ful också tror dom att man jobbar på sjukhus. 

Apropå jobb så har jag aldrig vetat vad Håkan jobbar med. Alltid när folk frågar står jag och ser dum ut och vet inte vad jag ska säga. Men nu har jag svaret. Det står ju på tablettasken.


Han gör alltså styrsystem för hydrauliska maskiner.
Jag förstår precis...


Kommentarer
Postat av: marie

Hahahahaha!

2010-10-21 @ 12:28:31
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha knäppis :D

2010-10-21 @ 12:47:24
Postat av: Maria

Är man ful om man jobbar på sjukhus menar du?? hörre du du! :p

2010-10-21 @ 13:52:34
URL: http://mariabo.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

haha!! ja, eller hur, de e skitsvårt när någon undrar va de jobbar me.. =)

2010-10-21 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0