15 September

Morsning korsning.
Nu sover lilla Vide så jag passar på att ta igen lite datortid nörd som man är. Vi har spenderat förmiddagen på öppna förskolan. Det var riktigt mysigt med alla barn (förutom en som var nära att trampa vide på huvudet, slänga en boll på honom och var allmänt all over the place och mamman gjorde ju inte mycket för att stoppa honom heller...) Gott fika var det i alla fall och Vide var så nöjd och glad hela tiden. Dit ska vi helt klart fler gånger.
Idag ska jag även hinna bleka håret...eller ja HÅKAN ska få äran som vanligt höhö. Han är såååå glad...NOT!
 


Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag brukar oxå tvinga min sambo att färga :-)

Men har man tryckt ut hans två barn så har man ALL rätt faktiskt!!

2010-09-15 @ 20:58:26
URL: http://jolozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0