2 September

Hallå där (som dom säger i 100 höjdare)
Sitter här och myser under min pläd och funderar på om jag ska fixa till nåt käk för just nu kittlar det ju inte dödsskönt i kistan om man säger så...
I dag har Vide och jag varit på bvc. Det var dags för tremånaders vaccinet. Första sprutan reagerade han inte alls på så jag trodde ju för någon minut där att vi skulle klara av detta utan skrik och gråt men serru det blev allt ett litet utbrott efter andra sprutan men efter lite gos med mamma så var allt frid och fröjd igen <3
Han väger nu 5905g och är 60,5 cm lång han blir så stor våran lilla kille.
Efter besöket noterade jag att det var kaffedags och drog iväg för att sno åt mig en kopp på jobbet och det var ett uppskattat besök. Lilleman charmade dem allihop hehe.
Annars har det inte hänt så mycket mer i dag, Vide sover gott och jag sitter här och häckar, det är som vanligt med andra ord.
Lite mat kanske...

....och får man vara så fräck och fråga varför ingen kommenterar? Inte ens min mamma...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ingen kommenterar hos mej heller så du behöver inte känna dej så jävla speciell ;D

2010-09-02 @ 13:18:50
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: sandra

Inte hos mig heller, Du dricker väl inte kaffe

2010-09-02 @ 13:24:53
Postat av: Louise

Tack så mycket! Ja det var riktigt skoj. Får du ta med lillen sen när han blir lite större! :) Du det är samma på min blogg, det finns läsare men ingen skriver något, med undantag för dig då :) Skit tråkigt att inte få lite respons!

2010-09-02 @ 15:56:43
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: sändy

ja har ju redan kommenterat tänkte jag (finns fler sandror) haha ;). Det är tydligen fult å stå för att man läser bloggar, därför görs det i smyyyyg...



Jättefina bilder från dopet!:)

2010-09-03 @ 15:49:13
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0