24 September

Yo!
Nu sitter jag här i sängen på hotellrumet och surplar på ett glas vin och äter jordgubbar. Inte helt fel.
Mina kära vänner har varit här och är iväg och äter en sväng. När dom kommer tillbaka ska vi nog ut och ta en drink och ut en sväng till berns. Ska bli jättekul.
Tänkte blogga lite om dagen först.

Klockan 08.00 åkte jag och Håkan och lämnade av Vide hos svärmor och jag gät och gät och grät. Helt sjukt. Marianne fick bända loss lilleman ur mina armar. Snyftade nästan hela vägen till skövde. Sånt är det me't. Han har det ju bra med pappsen sin <3
Jag fick sitta bredvid en himla mysig gamal dam på tåget och hon bjöd på halstabletter och var allmänt trevlig.
Väl framme i staden fick jag vänta en stund på mor. Men efter att ha skämt ut mig genom att stå och vifa som en väderkvarn så att hon skulle se mig så checkade vi in på hotellet.

Hotellrummet

Vi gjorde oss hemmastadda ganska direkt som ni ser...
Sedan gjorde vi stan osäker. Men vi pausade lite efter ett tag med ett glas vin och snacks.

Min söta mor och lite bakgrund

Sedan vandrade vi vidare tills fötterna blödde....typ

Det var soligt och varmt plus att jag var osminkad om ni undrar varför jag har på mig solbrillor


När vi till slut hasat oss hem så packade vi upp jordgubbar och en liten cider


Nu väntar jag på brudarna så ska vi se vad som händer.

Tack för frågorna förresten. Tror nog att jag kommer svara på dem när jag är hemma igen. Då hinner ni ställa fler frågor *blink blink*
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att åka iväh med morsan ju, det kanske man skulle styra nån gång :)

2010-09-25 @ 07:38:57
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0