6 September

Gomidda!
Jomen nu har jag till slut lyckats söva lilleman under vilda protester höhö han var så trött så han inte visste vart han skulle ta vägen <3
I eftermiddag ska vi hänga på svärmor/farmor och svägerska/faster för att inhandla gardiner så vi kan få det lite hemtrevligt här. Nästa projekt för Håkans del blir alltså att få upp alla gardinstänger.
Annars i dag har jag mest tvättat, tvättat och åter tvättat Kommer inte ihåg senast jag såg botten på tvättkorgen. Har nog kört slut på torktumlaren för den senaste tvätten jag slängde in där blev inte riktigt torr om man säger så (självklart var det typ alla mina kläder i den tvätten) jag har fått rota fram våran gamla tvätthängare för i bastun var det redan fullt, hoppas det torkar snabbt så jag slipper gå naken och titta på gardiner...
Nu ska jag dra en vända med dammvippan här så är det bara att dammsuga sen men det gör jag nog i kväll.
Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0