7 September

Hallå hallå.
Nu sitter jag och trycker i soffan för att få min dagliga internetdos. Vide har precis somnat mätt och belåten. Själv är man också rätt mätt för jag har klämt i mig en stor portion äpplepaj med vaniljsås. Har haft besök av svärmor, svägerska och en jobbarkompis som har turats om att klämma på Vide och dricka en kopp kaffe med mig. Mycket trevligt. Resten av dagen ska jag bara ta det så lugnt som möjligt, har haft riktigt ont i fogarna i morse och i natt kunde jag knappt vända mig i sängen. Så jävla tröttsamt om den skiten ska börja igen. Blir ju defenitivt inget friskis för mig den här terminen, så jävla typiskt när jag har sett fram emot det. Ska testa att börja simma och se om det funkar bättre.
Hepp nu ska jag surfa runt på alla mina bloggar som jag följer innan lillplutten vaknar igen.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0