9 September

Uj uj uj. I dag har jag ätit alldeles för mycket kladdkaka, chips och kex. Påminn mig om att jag ska påminna Håkan om att han ska påminna mig att jag aldrig mer ska äta kladdkaka typ...
Anledningen till att det gick så överstyr i dag var att jag hade två galanta damer plus en busunge här på besök och vi var en aningens godissugna allihop höhö
Just nu sitter jag här och päser medans min egna lilla busunge ligger i babygymmet och pratar med den skallrande skon. Dom kan konversera i evigheter om man låter dem hållas. Tre månader blir han i dag och jag undrar vart fan tiden har tagit vägen? Så här fort får det bara inte gå!
I alla fall nu måste jag nog röja lite i röran som uppståt för snart kommer Håkans mostrar på besök och jag vill försöka få dom att tro att vi har det städat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0