Blog awards 2010

Jag hade en hel del pirr i magen när jag och mamma tog taxin till Café Opera den kvällen. Självklart gick det åt helvete direkt i kön när jag skulle fiska upp min kamera ur min fullpackade lilla aftonväska. Den gick sönder! Så går det när man ska matcha väskan med skorna...
Där efter vågade jag knappt öpnna den igen så därför blev det inte jättemånga bilder tagna men lite har jag allt att bjuda på.

När man kom in fick man ställa sig framför den så kallade "fotoväggen" för att bli fotograferad.

Jag plockade åt mig en tallrik med mat och ställde mig vid fönstret för att kika på kön som ringlade lång utanför.
Maten.


Foki kom såklart i en rosa limo. Nästa år har jag tänkt att jag ska anlända i en rosa helikopter...

Efter ett tag så fick jag syn på Linnéa och Jennifer som skriver bloggen sweet nothing
Dom var verkligen jättegulliga och lät mig hänga med dom en del av kvällen.

Mycket folk var det

Det kändes lite som att man var på en annan planet för i ena stunden snubblade man över Laila Bagge för att i nästa sekund stöta in i Molly Sandén. Hade ju självklart velat fota allihop men den enda jag vågade fråga var Alice för hon såg så snäll ut. Så henne fotade jag när jag träffade henne inne på toaletten.

Var även jättekul att att se bloggarna man läser IRL så att säga. Passade på att morsa på Spiderchick som är en av mina favoritbloggar. Har ni inte läst den så gör det!
Sedan drog själva prisutdelningen i gång och den var man ju tvungen att bevittna ståendes så till slut kände man ju för att hugga av sig fötterna och det var många som stod och korvade sig. Nästa gång jag tittade mig omkring hade många huvuden sjunkit några meter så det var fler än jag som hoppade ur skorna ett litet tag. Prisutdelningen var riktigt rolig och jag tycker det var jättekul att det var flera lite mindre bloggar som vann. Det allra bästa var att ingen jävla bråkbloggare vann ett enda piss.
Bild på Per Lernström som var konfrencier.

När galan var slut var det dags för efterfest. Jag hade turen att stöta på två snälla tjejer som jag gick ihop med. Väl där var det inte så jättekul så jag slängde in handduken tidigt. Väl hemma på hotellrummet med mamma fick hon bläddra i veckorevyn som fanns i goodiebagen. Hon hade för övrigt känt sig så ensam och godissugen att hon köpt en liten chokladbit ur minibaren för det hutlösa priset 30 kronor.


Jag tyckte det var jättekul att gå på blogawards och gör det gärna igen (fast kanske inte ensam) har hört att det är massor med bloggare som tyckte att galan var kass och att goodiebagen var värdelös. Ta er i röven jävla töntar säger jag bara. Visst det fanns väl vissa saker där i jag inte kommer använda men varför klaga? Man fick lägligt nog en pocketpok (lite vampyrporr tackar man ju inte nej till) som jag kunde läsa på tåget hem.
Snipp snapp snut...


Kommentarer
Postat av: syrran

det är ju så man vill skicka data virus till de små asen som har mage att klaga..nej men varför inte stanna hemma då så nån som hade uppskattat det mer kunde fått gå..typ jag..;P

2010-09-28 @ 22:33:43
URL: http://mrsjohanssons.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Vilken tjusig klänning du hade :)

Det är riktigt snyggt med grått måste jag säga ^^,



Haha gillar limmon ;)

Men en hellikopter är nog allt bra mycket tuffare :D



Kram

2010-09-29 @ 11:14:16
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0