Seg lördag

Tjo!
Vide tupplurar igen och jag och Håkan ligger och slöar i soffan. Inte konstigt att han är trött för han vaknade kl 02.00 i natt och började hålla låda. Så himla trevligt.  Efter lite mat somnade han om igen i sin säng men själv låg man och vände och vred sig som en rastlös iller. Självklart vaknade han till igen tidigt som attan precis när man somnat om igen kändes det som. Gick upp och hämtade honom och la honom intill mig och då snosade han till sju. Finns väl dom som fnyser åt mig nu och tycker jag är löjlig som gnäller över "dålig" sömn en natt men man har ju blivit bortskämd med att få sova hela nätter länge nu. Hoppas detta var en engångsföreteelse.
Jag tänkte förresten börja pilla så smått med en ny header för nu tror jag i allafall att jag kanske, möjligtvis kommer ihåg hur man gör höhö.
Lämnad åt mitt öde blir jag ikväll också för min andra hälft ska ut och supa. Ska nog sparka iväg honom till haralds senare för att inköpa en stor påse godis till mig så jag har något att sysselsätta mig med när lillen har somnat.
Hepp en header var det ju jag skulle fixa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0