13 April

Jag fortsätter väl min dåliga ovana med att älta gårdagen. Var ju meningen att jag skulle publicerat det här inlägget i går men det gick visst inte.
Hur som helst här har ni min dag i bilder lite i efterskott.

Började dagen med extra lyxig frukost, hade till och med vispgrädde i théet men det berodde mest på att mjölken var slut.


Pysslade lite med tavlor till Vides rum (jag visar senare hur det blev)


Kikade på litet sovande barn...


Matade litet hungrigt barn (som fortfarande var lite småhungrig efter en stor portion mat och en hel banan <3)


Packade upp lådan i hallen och flyttade på den...


Fikade med mamma (ser ni mackorna? inte bara kakor alltså höhö


Fick ett påskägg som jag provsmakade lite (läs åt upp) sorry mamma...


och det var ungefär så den dagen såg ut.
Hörs sen!
 


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Vilken fika och vilken frukost! Mums säger jag bara

2011-04-13 @ 10:18:13
URL: http://saratilling.se
Postat av: Helena

Haha, jaa!! Usch så äckligt det är.. Det gäller att ha koll på dom små speedosarna! Dom kan va snabba,..

2011-04-13 @ 11:23:41
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Malin

whaat packat upp lådan?? .........................oj sorry jag svimmade av en stund (höhö)

2011-04-13 @ 13:11:22
Postat av: Anna

De där mackorna sa fasligt goda ut, mums!

2011-04-13 @ 15:09:57
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0