15 April Big brother-tema

Godmorgon!
Har precis klämt i mig lite frukost och sitter och tittar på Dexter. Nu låter det som att Vide är och river i kökslådorna igen men jag har plockat bort det som inte får gå sönder och som är farligt så nu får han härja fritt ett tag (då brukar han tröttna. Smart jag är va?)
I dag tänkte jag att jag skulle ha lite big brother-tema här på bloggen. Ja, jag vet att jag är en tönt med alldeles för mycket fritid men det här är ju min blogg så jag skriver ju vad jag vill höhö. Så nu hoppas jag att några av er läsare ser på big brother för annars blir ju det här inte ett dugg roligt. 

Jag startade dagen med kaffe i vinglas (för det gör man i big brother) för jag får ju inget rödvin och brunsås i kväll så...

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Lovely!

2011-04-15 @ 15:10:23
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha, jag tittar!! Sen kommentar men.. Jag hoppas att du fortsatte dagen med att säga "fattar u" i varje mening som Sonia=)

2011-04-20 @ 11:27:33
URL: http://www.familjenlever.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0