22 April

Hej på er!
I dag är det jag som jobbar hela dagen och där efter direkt vidare till svärisarna för lite påskmat men självklart dyker det upp några inlägg här i alla fall. Vi börjar med en utmaning jag fick av Annelie.

Åtta fakta om mig

¤ När jag var liten vurpade jag med cykeln och fick en vass grej från cykelkorgen nästan i ögat och fick tejpa ögonbrynet. Därefter kallades jag för blåtiran i skolan och idag pryder ett ärr mitt vanställda ansikte.

¤ Mina lillfingrar pekar innåt. Det är dominant fick jag lära mig i biologin så troligtvis kommer Vide få likadant (äntligen kommer folk kunna säga att han liknar mig!)

¤ Mitt motto i livet är "Fika bör man annars dör man"

¤ Som mest har jag haft 22 kaniner (dom förökade sig som kaniner kan man säga...)

¤ Jag har världens bästa sambo (den här faktan var otippat nog Håkans förslag...)

¤ Något av det bästa jag vet är att ligga i en husvagn på kvällen och höra "campingljud" alternativt smatter från regn (fast inte skrikiga ungar! Käft på er liksom)

¤ Jag behöver vara mycket snällare mot min sambo men som tjej vet jag inte hur man gör (också Håkans förslag...) 

¤ Jag är fortfarande skallig efter att ha slutat amma och har därför (ännu) högre hårfäste än min tunnhåriga sambo (höhö) När växer förresten håret tillbaka? Någon som vet?

Jag utmanar alla som vill , vågar och kan!

Jag och Håkan långt före skumma håravfall (i alla fall från min sida)

Kommentarer
Postat av: Mel

Jag har aldrig ammat, men tappat sjukt mycket hår ändå:-) inte roligt, men vad göra...men det växer ju ut iaf som tur är;)

2011-04-22 @ 12:09:52
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha skönt att det finns fler där ute med såna intressen höhö :D Kanske därför jag tycker om dig så mö :D

Fin lista! haha gillar håkans små inslag :P

2011-04-22 @ 12:49:11
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Bella

Hahaha, fint att Håkan hjälpte dig med lite punkter :D

2011-04-26 @ 17:25:26
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0