8 April

Godmorgon!
I dag kommer jag nog ha väldigt dåligt med tid för bloggen men misströsta icke för jag har självklart tidsinställt ett gäng inlägg till er.
Vi kan väl börja med att kika på några bilder från i går.

Dagen började med ett bvc-besök som gick fint trots en del skrik och bök från Vides håll (det var väl ingen som tvingade honom att vakna klockan sju eller?)
Direkt efter det spatserade vi hem till Eve på fika och där fortsatte Vide visa prov på sina röstresurser. Jag fick en bild på det smaskiga fikat i alla fall höhö


Efter det gick vi hem och litet vresigt barn slocknade i vagnen innan jag ens hunnit korsa gatan<3
På eftermiddagen fick vi besök av Malin och Nova. Jättekul!
Mer fika blev det såklart...




Helmysig dag som avslutades på bästa sätt med att jag fick en bukett rosor av Håkan som förlåt för att han på morgonen skällt på mig för att jag bara fikar hela dagarna...
För det gör jag ju liksom inte...



Kommentarer
Postat av: Fnulan

Okej då vi får ha delad vårdnad om bästa sambon, jag tar gärna nattpasset!

Ha en fin dag fast du skiter i mig...



Love

2011-04-08 @ 10:36:44
URL: http://fnulan.se
Postat av: Malin

haha sötHåkan!

2011-04-08 @ 10:50:26
Postat av: Josefin -Happy Days- *Vi bygger hus*

Det var ju gulligt av honom att ge rosor, o vadå, klart man får unna sig fikor varje dag om man så vill som föräldraledigt. På jobbet ha de väll fikarast dagligen? ;-)



Önskar en fin start på helgen, kramar!

2011-04-08 @ 11:22:46
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0