9 April

Det är inte varje morgon man vaknar upp brevid en mörk skönhet och hittar en annan på sin soffa höhö.
Tjejkvällen i går blev kanonlyckad så det måste vi ju göra om.
Fast som vanligt är det massa mat över så nu kan vi äta "Grekisk" buffé tre gånger om dagen i en vecka minst...det är bara att komma hit om man är sugen.

Nu ska jag kika igenom bilderna i kameran medans jag äter smaskig choklad från bästa Amalias och pepparkaksdeg som jag fick i går.


Städa kanske jag måste göra också men en sak i taget heter det ju...


Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe som sagt inte varje dag du vaknar upp med mig i sängen =) Tack så mycket för en trevlig kväll! Måste göras om =)

2011-04-09 @ 12:15:04
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0