April för två år sedan...

Det fina med en blogg är att man kan gå tillbaka i arkiven och se vad man egentligen pysslade med några år tillbaka. Eftersom april snart är slut tänkte jag att vi skulle se på vad jag gjorde i april förrförra året (förra året var jag ju mest invalid och tråkig vill jag minnas)

April 2009 började med fest. Så här såg syrran och jag ut.



Jag tipsade om två filmer (se dom om du inte redan har gjort det!)



Håkan och jag grillade...


Jag firade påsk och såg ut så här.


Jag gjorde ett låååångt inlägg med bilder som visade min dagliga promenad i detalj (en jävla massa bilder på grusvägar med andra ord. Snark?) Det inlägget avslutades i alla fall med den här fina bilden på vårat förra hus.


Jag köpte den här tjusiga klänningen.


Jag var i stort behov av en klippning (precis som nu alltså...)


Sedan var det dags att svänga sina lurviga igen.

 

Sedan hade jag ju glömt bort hur mycket jag älskar den här reklamen. Fantastisk!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag dör ju av Håkanbilden!

2011-04-26 @ 15:56:33
Postat av: cammie

oh, detta får jag nog starta med oxå :) hihi

2011-04-26 @ 17:35:07
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: cammie

hehe, ah. När kommer dina skolkatalogsbilder måtro? =) hihi

2011-04-26 @ 17:44:00
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Sånt där är kul :-) Göra en liten minnesdykning. Ett av skälen till att jag skriver blogg är ju för att det blir som en minnesbok :-)

2011-04-26 @ 22:53:24
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: sandy

höhö den där gamle skatan känns igen (nu talar jag om mitt egna tryne also) ;)

2011-05-03 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0