Hemma!

Ja det har jag ju iofs varit ett tag men det är först nu jag har kunnat slå ner räva i soffan och blogga höhö. Har ju tidsinställt några inlägg till er i dag men jag måste ha varit väldigt trött i morse när jag gjorde det eftersom jag stavade fel på choklad i det tidigare inlägget. Lite pinsamt eftersom choklad, i princip, är min huvudsakliga föda.
Har haft en väldigt trevlig dag i Skövde i alla fall och har fått med mej en hel del fint hem (mest till Vide faktisk)som jag visar senare. Men en sån som jag kan ju inte gå en hel dag utan att klanta mig så självklart åkte vi ifrån skötväskan och det märkte jag inte förrän vi var i skövde...lyckat!
Det var bara att häva sig in på ica...
Vide verkar gilla att shoppa för han har skinit som en sol hela dagen. Så redig!

Bild från i morse.


Ser nu att jag har varit lite lagom snäll och kapat mammas ansikte. Det var liksom inte riktigt hon som låg i fokus verkar det som...

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Men vilken häftig traktor! Den vill Jack också ha.

2011-04-05 @ 19:45:50
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0