Mästerkocken är framme

Måste bara mobba Håkan lite igen eftersom det var så länge sedan sist.
Jag orkade inte laga maten i kväll så jag delegerade den uppgiften till Håkan. Jag satt i soffan och ropade instruktioner.
"Sätt på ugnen!"
"Okej, Hur många potatisar ska jag koka (Håkan kommer inte med hela påsen och ser förtvivlad ut)
"Spara fem och gör mos av resten. Ta fram en stor ungsform nu"
"Okej"
"Häll smör i den, i med fisken och peppra lite"
Ett antal minuter förfluter...
"Ska jag ställa in fisken i ugnen?"
"...?"

Nä Håkan, jag bad dig ju bara att sätta igång ugnen för att få upp värmen i huset, ut och tänd grillen.
Sa jag inte men tänkte...

Han är bara för söt.
Bild från Arvika -09 som jag snott av Dianus

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men lilla stackars förvirrade man! Så synd om dom små liven! Bra att du stöttar upp honom!

2011-04-19 @ 22:13:38
URL: http://fnulan.se
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Hihi, ja någon mening med att sätta på ugnen måste det väll va. ;-)



Hoppas er påskvecka varit bra så här långt och att ni får njuta av vackert vårväder!!



Kramar!

2011-04-20 @ 11:35:15
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Mamma

Hejsan!

Nu har jag läst mycket roligt som har hänt, vad roligt att du blev veckans bloggare detta får du berätta mer om när jag kommer åter till ö.vik.

Kram

2011-04-20 @ 11:40:32
Postat av: Diana

Å bäst du är! ser fram emot designen! :D men brottom behöver dunte ha för jag har inte tröttnat än :D puss!

2011-04-20 @ 17:39:45
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0