Min dag so far...

Snart pyser jag i väg till jobbet men tänkte visa lite vad jag har ägnat mig åt i dag fram tills nu.

Dagen började bra med att jag vaknade före Håkan och Vide. Gick upp och duschade och tog en frukost ute i solen i lugn och ro. Gött!


Killarna vaknade till slut och medan dom åt frukost satt jag i soffan och läste bloggar (spiderchick åff kårs!) samtidigt som jag moffade i mig det sista ur godisskålen.


Sedan begav vi oss ut i solen på en promenad och jag passade på att skaffa ett fett skoskav på varje häl...



Väl hemma igen stekte jag american pancakes som hela familjen smaskade på ute på altanen.



Sedan hoppade jag i bikinin och somnade i solen men det finns det tack och lov ingen bild på. Nu ska jag packa iho halva mitt liv ochdra till jobbet ochdirekt efter det ska jag vidare på grillfest så vi hörs nog inte fören i morn skulle jag tro.
Ha en bra påskafton allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0