10 Augusti

God morgon!
Då har jag pallrat mig upp ur sängen till sist. Hade sjukt kul i går men i dag är man inte riktigt på topp om man säger så. Tack snälla ni för kommentarerna i går kväll. Jag blev ju änna tårögder höhö.
I dag är det perfekt semesterväder ute med tolv härliga plusgrader och regn i luften. Jag och huvudvärken kan med andra ord vältra oss i soffan hela dagen lång. Härligt!
Men först får det bli en rejäl brakfrukost så man hamnar på rätt köl igen. Hit med ägg, mackor, juice, yoghurt, fruktsallad, pannkakor, tårta, potatismo....eh?

Lite lätt skengravid eller bara jävligt bakis? (obs obs så här fräsch är jag inte i dag men jag skonar er från den synen...)

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Haha.. vart har brunsåsen tagit vägen?

2011-08-10 @ 17:37:27
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0