13 Augusti

God morgon!
Jag har äntligen fått svaret på varför Vide har sovit lite krattigt för inte mindre än fyra käktänder sticker upp! Stackars lilla barn vad det måste göra ont. I natt har han i alla fall sovit som en stock fram till elva.
Just nu sitter jag och äter frukost. Limpsmörgås med "påprackad" skinka. När vi var och handlade så fanns det nämligen provsmak på skinka och eftersom jag inte ätit frukost så vågade jag mig fram för att trycka i mig några brödbitar. Men jag brukar alltid känna mig lite elak om jag inte köper något (fler än jag som har såna sjuka tankar?). Där står den där stackars tjejen (det är alltid samma) dag ut och dag in och måste vara trevlig och sälja in skinka, juice och annat bröte och folk flockas som hyenor. Så ett skinkpaket fick åka ner i vagnen höhö.

Ett barmhärtighetsköp (fast den var ju jävligt god också såklart!) 

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina ♥

Fin designen var förresten!



Haha ja samma här. Hon blir stor arg om man tar av henne dom eller om hon inte får på sig en själv. :D

2011-08-13 @ 14:30:15
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Helena

Höhö, den där skinkan är ju godast!!

2011-08-13 @ 14:33:29
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Tänkte bara tipsa dig om att fixera bakgrunden så att den inte rullar med när man läser neråt i bloggen. Hoppas du fattar vad jag menar!



För att göra det skriver du fixed; efter bakgrundens länk i koderna!

2011-08-13 @ 19:48:27
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Em

Dem smörgåsarna var jag med framme å norpa av, men känner samma som du så visst handla jag skinka... Brukar annars gå förbi dem med ett skevt leende å säga nej tack!

2011-08-13 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0