16 Augusti

Hallå där!
I dag har vi tänkt trotsa översvämmingar och allt vad det heter och styra kosan mot Göteborg och Liseberg. Här ska det bli åka av! Har inte varit där på två år nu så jag är som ett barn på julafton ska ni veta. Har älskat karuseller ända sedan jag var liten och mamma fick ha koppel på mig och syrran när vi var små så vi inte skulle springa i väg som galningar höhö. Vet att jag alltid ville åka loopen (kommer ni ihåg den?) men jag var väl för kort eller nåt. Stod alltid nedanför och tittade och längtade. När jag väl växt till mig hade dom tagit bort den (jag tror till och med jag grät).
Många fina minnen har man från Liseberg och extra mysigt är det att åka bara Håkan och jag så lilleman får spendera dagen med sin farmor, farfar och faster.

Håll nu tummarna för att vi inte fastnar i vinkelvolten!

(jag tidsinställer några inlägg!)

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahhaaha fan vilken bra bild!! :D ha så jävla roligt!! :D

2011-08-16 @ 12:29:32
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh fan vad kul! Jag vill med! Får sikta in mig på jul på liseberg :)

2011-08-16 @ 13:25:24
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0