19 Augusti

Hej på er!
Nu har jag kravlat mig upp ur sängen och fått i mig lite frukost. Håkan och Vide har varit uppe lite längre men jag var så förbannat trött när Vide vaknade. Jag känner mig som en överkörd grävling. Vädret i dag hälper ju verkligen inte till heller. Spöregn.
Vad ska man göra i dag då. Blir ju till att uggla inomhus i alla fall och jag som har sett färdigt på Twin Peaks. Vad ska jag nu göra med mitt liv? Tur att man börjar jobba igen på måndag säger jag bara höhö.
Nä men gud vad deppigt det låter här då. Nu får jag rycka upp mig!
Hörs lite senare!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fiiiin bild på dej snyggo!

2011-08-19 @ 12:53:09
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

tack!!! <3

2011-08-19 @ 13:24:11
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0