21 Augusti

Morrn!
I dag gick jag upp nästan med tuppen för jag tänkte vara redig och gå en promenad före frukost. Tänkte liksom ta tag i mig själv men det gick inte så bra. Fogarna bråkade med mig och eftersom det inte gick över så fick jag vända om och gå hem igen. Så jävla trökigt. Men man får se det från den ljusa sidan, jag kom ju upp i någorlunda tid i alla fall och kunde käka en god frukost i lugn och ro innan minsta killen vaknade till vid 10. Min håriga kille med fler år på nacken sover fortfarande...
Solen är framme nu också så när Vide ätit färdigt sin frukost går vi nog ut och plockar lite äpplen så vi kan frysa in till många goda pajer i höst. Skulle gärna vilja fylla frysen med kantareller men orkar man gå ut i skogen och plocka samt rensa skiten efteråt? Nä.
Hepp nu ska jag fortsätta här så hörs vi lite senare!

En bild på Vide från i går.

Kommentarer
Postat av: cammie

roligt när det uppskattas =)

2011-08-21 @ 12:08:00
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0