30 Augusti

Godmorgon godmorgon.
I dag är en arbetsdag för mig så jag gör som jag brukar och förinställer ett par inlägg. På grund av mitt frosseri i går kväll (jag grävde mig till botten i godisskålen) känns det som att jag aldrig vill se godis igen. Ni vet känslan? Uuuuh!
 I går mumlade jag ju även om att jag kanske skulle skuta upp förändringen av mitt liv till en annan dag men eftersom badhuset öppnar efter sommaruppehållet så är jag sugen på att simma så det har jag att se fram emot i kväll (och självklart kommer jag sitta med en godisskål i knät innan någon ens hinner tänka tanken "Är hon sjuk i huvudet eller?".
   make a gif online

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God förmiddag..Så söta bilder..kram

2011-08-30 @ 10:35:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

härligt ja alltid skönt med ledighet.

Idag ska jag bara ha en vilodag hemma och ta det lite lungt.

Hoppas du har det fint kraam

2011-08-30 @ 11:40:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0