9 Augusti

Morrn!
Nu har jag pallrat mig upp och parkerat mig i soffan. Vide och Håkan har varit uppe en liten stund men jag låg och drog mig lite. Finns det något bättre? Håller på och kokar ägg så jag kan få lite frukost i magen. Får se vad dagen har att erbjuda. Syrran ville eventuellt hitta på någonting men än så länge har jag inte hört av henne så vi får se. I kväll däremot ska jag och några galanta damer inta sista Tisdaxklubben för säsongen. Det blir nog sköj får vi tro.
Vad hittar ni andra på en dag som denna?

Den här lilla skiten blir för övrigt 14 månader i dag. Oj vad mycket det låter! Panik!

Kommentarer
Postat av: Karin

Söt bild!

2011-08-09 @ 12:28:40
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: ♥anna♥

14 månader, ja jisses. Snart på´t igen då!? =)

2011-08-09 @ 12:36:10
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: sändy

sketans va gammelt!! grattis wicked vajd från lennie :D

2011-08-09 @ 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0