Min dag i ord och inga visor

Hej på er!
Har haft en riktigt mysig dag med storhandling (ja jag gillar faktiskt att storhandla) och sedan Harry Potter- mys hos Eve. Sicka nördar vi är som går tillbaka och jämför ormspråket i gamla filmer och märker att de väser fel höhö. Rätt ska va rätt!
Nu har jag i alla fall kommit hem. Man kan väl säga att jag förflyttat mig från en soffa till en annan. Varken kråkan eller Vide wild är hemma och vågar jag säga att jag njuter lite? Lite i alla fall.
Kul också att ni har tyckt till om designen! Gött att det är fler än jag som gillar det oreanga. Vi testar det som bakgrund så får vi se om det blir massflykt här i från eller inte höhö.

Inga bilder har jag tagit i dag heller så det får bli en alldeles för liten popcornsskål (det är ju trot allt fredag) JA storleken har betydelse! (i alla fall när det kommer till snacksskålar)


Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Yeih, jag älskar det! :D

2011-08-12 @ 20:31:24
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0