12 December

Hallå!
Jag har haft en så hektisk helg att jag inte har hunnit blogga ett endaste dugg! Lördagen började med en hektisk shoppingrunda i Skövde för att inhandla de sista julklapparna. Trångt och svettigt kan man sammanfatta det hela...
Väl hemma igen var det bara att röja upp det värsta och fixa till sig innan ett gäng arbetskamrater trillade in på lite förfest. Vi skulle nämligen bege oss till kommunens julfest. Jag hade fantastiskt kul och kommer slänga upp lite bilder framöver. På söndagen blev det inte många knop gjorda förutom när jag var tvungen att ta mig i kragen och pallra iväg på ännu ett julbord, den här gången med Håkans jobb. Mycket trevligt och gott! Resten av söndagskvällen spenderades i soffan framför ett rejält desperate housewives-marathon tillsammans med min bättre hälft.

Se där har vi en sammanfattning av min helg. Vad har ni haft för er? Saknat mig? Höhö

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Måste ju ha din dagliga dos av pladder, annars kommer jag alldeles av mig! =)

2011-12-12 @ 12:38:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0