18 December

Tja!
Här sitter en utslagen brud i soffan. Det här med att jobba natt och sedan jobba kvällen efter får jag nog sluta upp med. Fast nattjobbet gick väldigt bra. Jag hade musikhjälpen på och det kändes inte lika ensamt när man visste att det stod ett gäng dårar och stirrade in i en glasbur klockan 04.15 på morgonen. Jag slapp ju frysa i alla fall.
För övrigt är jag så jävla nöjd med mig själv. Tog med mig resterande tårta och bjöd arbetskamraterna på i kväll och fick kommentaren "mmm är den från Nordpolen?" (Det godaste bageriet på schlätta)
...eh? Nä ja har bakat den själv.
Ja ja jag skaaa sluta tjata om min tårta men jag måste väl få skryta färdigt först höhö. Det är inte ofta jag lyckas så när jag väl gör det så vill jag gärna "rubb it in" så att säga. Kanske ska hålla receptet för mig själv? Nä då riktigt så jävlig är jag inte. Förresten kan ni väl hjälpa mig att namnge skapelsen! Jag funderar på "Kristins våta chokladdröm med extra allt" men kom på att det låter som en porrig pizza. Förslag mottages tacksamt!

Hoppas ni har haft en kanonhelg!


Kommentarer
Postat av: Louise

Tackar så möe! :D Ja den bilden är en av favoriterna faktiskt :) Ja starta en tävling med "namnge tårtan!" :)

2011-12-18 @ 22:59:42
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Å fy f*n vad gott!!

2011-12-19 @ 00:06:40
URL: http://fnulan.se
Postat av: Karin

Ser smaskens ut!

2011-12-19 @ 08:52:00
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0